dilluns, 19 de febrer del 2018

Joc de numeració

Aquesta tarda m'han demanat de treballar amb numeros,

-No sé contar, jo - deia una nineta- Marta, m'ajudes? en puc aprendre?

-Clar que sí! - Li ha dit una amiga, jo no en sabia i ara en sé!

Així que au, a Ajudar la Lana amb tot el que hem arreplegat.


A l'imatge hi ha 
-un dau gegant, va bé per contar amb el dit cada un dels punts, 
-perles brillants per agafar-ne tantes com diu el dau
-Números amb relleu (mentre no construeixo els rugosos, m'ajuden a la mateixa finalitat) 
-Números imantats (dins la caixa rosa amb les perles roges, per realitzar el taler en autonomia.)
-Una pissarreta amb guixos per resseguir...

Ara m'adono que la imatge no és clara, perquè és presa a final del joc. Provaré de fer-ne una altra.

ACTIVITAT:
Giten el dau, 
conten les constel·lacions, 
mostren el número amb els dits
prenen les perletes que anuncia el dau
i prenen el número.

Per aquells que ja en saben més, i aquest procès ja és automàtic, prenem els números en relleu per resseguir, i els provem de fer-los en les pissarretes.