- Anotacions personals de la lectura anterior.
-Llistat d'alumnes per edats i telèfons.
-Objectius del periode (progressions)
-Programació
-Horàri de la setmana real
-Fitxes de preparació de les activitats o Anotar les activitats del dia detallant objectius i valoració.
-Cal guardar una mostra de totes les activitats que s'han elaborat a la classe, en el dia a dia, al final de cada setmana, o del període o en un quadern a part.
L'any passat vaig descobrir que :
1 -el meu cap programava per idees (document aquí)
i vaig elaborar un esquema que m'ajuda a treure millor suc de cada tema.
i vaig elaborar un esquema que m'ajuda a treure millor suc de cada tema.
2- feia una previsió de la setmana. (document aquí)
aquesta queda penjada a la classe i en negre hi marquem tots els canvis i les anotacions.
aquesta queda penjada a la classe i en negre hi marquem tots els canvis i les anotacions.
amb el detall de l'horàri i els objectius del dia. i Valoració de l'Activitat Principal.
4- darrere cada dia, marcava en una llista els comentaris necessaris sobre els infants. i em vaig adonar que era una cosa molt útil, que després en les entrevistes amb els pares, a un simple cop d'ull, tenia una visió força general del nin. (Documentació aquí)
Espero que les meves reflexions serveixin a mestres perduts que com jo anem buscant la llum entre tanta paperassa!
Descarrega tot el QUADERN DIARI
(Lletres dels títols: CAmpus Relief, i Agency BF)
Moltíssimes gràcies pel material compartit!!! m'encanten les teues idees.
ResponEliminaEnhorabona per ser una mestra tan genial i moltes gràcies per compartir amb la resta el que fas. Chapeau!!!
ResponEliminaOh moltes gràcies Isabel! Realment és un plaer de compartir les coses, sempre et fa sentir menys sol!
ResponElimina