- Anotacions personals de la lectura anterior.
-Llistat d'alumnes per edats i telèfons.
-Objectius del periode (progressions)
-Programació
-Horàri de la setmana real
-Fitxes de preparació de les activitats o Anotar les activitats del dia detallant objectius i valoració.
-Cal guardar una mostra de totes les activitats que s'han elaborat a la classe, en el dia a dia, al final de cada setmana, o del període o en un quadern a part.
L'any passat vaig descobrir que :
1 -el meu cap programava per idees (document aquí)
i vaig elaborar un esquema que m'ajuda a treure millor suc de cada tema.
i vaig elaborar un esquema que m'ajuda a treure millor suc de cada tema.
2- feia una previsió de la setmana. (document aquí)
aquesta queda penjada a la classe i en negre hi marquem tots els canvis i les anotacions.
aquesta queda penjada a la classe i en negre hi marquem tots els canvis i les anotacions.
amb el detall de l'horàri i els objectius del dia. i Valoració de l'Activitat Principal.
4- darrere cada dia, marcava en una llista els comentaris necessaris sobre els infants. i em vaig adonar que era una cosa molt útil, que després en les entrevistes amb els pares, a un simple cop d'ull, tenia una visió força general del nin. (Documentació aquí)
Espero que les meves reflexions serveixin a mestres perduts que com jo anem buscant la llum entre tanta paperassa!
Descarrega tot el QUADERN DIARI
(Lletres dels títols: CAmpus Relief, i Agency BF)
3 comentaris:
Moltíssimes gràcies pel material compartit!!! m'encanten les teues idees.
Enhorabona per ser una mestra tan genial i moltes gràcies per compartir amb la resta el que fas. Chapeau!!!
Oh moltes gràcies Isabel! Realment és un plaer de compartir les coses, sempre et fa sentir menys sol!
Publica un comentari a l'entrada